Ανακάλυψε ακόμη περισσότερες τάσεις με το Google Trends tool!

Ανακάλυψε ακόμη περισσότερες τάσεις με το Google Trends tool!

Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσα δεδομένα μεταφέρονται online κάθε λεπτό της ημέρας; Σύμφωνα με το infographic του domo.com, κάθε λεπτό που περνάει γίνονται περισσότερες από 4 εκατ. αναζητήσεις στο Google και οι χρήστες ανεβάζουν στο YouTube 72 ώρες videos! Δεν θα ήταν πολύ ενδιαφέρον εάν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες για την online επιχείρησή σου; Εάν μπορούσες με κάποιο τρόπο να ανακαλύψεις τις προτιμήσεις των χρηστών ή να προβλέψεις τις online τάσεις του κοινού που στοχεύεις;

 

Το δωρεάν εργαλείο Google Trends κάνει για λογαριασμό σου ακριβώς αυτό! Αναλύει ένα ποσοστό των αναζητήσεων στο Google και σου δίνει μια σύντομη ματιά των θεμάτων που έχουν αναζητήσει οι χρήστες παγκοσμίως, από το 2004 μέχρι και σήμερα.

 

Έχεις τη δυνατότητα να φιλτράρεις τις αναζητήσεις ανά:

– Χώρα,

– Χρονολογία: από το 2014 έως σήμερα,

– Κατηγορία: μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 25 διαφορετικές κατηγορίες και τις υποκατηγορίες τους, όπως π.χ. Τέχνη, Αυτοκίνητα, Ομορφιά, Υγεία, Internet, Business, Ταξίδια, Βιβλία, Οικονομία και πολλές ακόμη,

– Τύπο αναζήτησης: Web, Image, News, Google Shopping, YouTube.


Ακόμη 3 χρήσιμα χαρακτηριστικά του Google Trends tool είναι τα Trending Searches, Trending on YouTube και Top Charts. Με το Trending Searches έχεις ενημερώσεις για τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις που γίνονται στη Google σε πραγματικό χρόνο! Για παράδειγμα, στις 3/12/2014, το Google Trends μου έδειξε ότι η πλειοψηφία των χρηστών στην Ελλάδα ενδιαφερόταν για τα παρακάτω:

 

Trending Searches Greece

Η κατηγορία Trending on YouTube σου παρουσιάζει τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις στο YouTube μόνο από τους χρήστες των Η.Π.Α. (ακόμη δεν διατίθεται για τις υπόλοιπες χώρες). Στο Top Charts βλέπεις τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις κατηγοριοποιημένες ανά κλάδο, για διάφορες χώρες (δεν περιλαμβάνονται δεδομένα για την Ελλάδα).

trending on Youtube

Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα δεδομένα για να ενισχύσεις την online επιχείρηση σου και το περιεχόμενο του blog σου; Μερικές ιδέες:

 

1. Βρες νέα keywords για το site ή το blog σου

Το Google Trends tool σου δίνει τη δυνατότητα να συγκρίνεις μέχρι και 5 όρους αναζήτησης (search terms) κάθε φορά. Στην επιλογή “Topics” > “Add Term” καταχώρησα και έκανα σύγκριση στους εξής 3 όρους: “ρούχα”, “παπούτσια” και “smartphone” για τους τελευταίους 12 μήνες στην Ελλάδα.


Όπως θα δεις στην εικόνα παρακάτω, ο νικητής είναι το search term “παπούτσια”:

search terms comparison

Κάτω από το γράφημα, το εργαλείο σου δίνει μια μικρή λίστα με τα related searches που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των χρηστών και τα χωρίζει σε 2 κατηγορίες: Top & Rising. Όπου, “Top” είναι τα search terms με τις περισσότερες εμφανίσεις και “Rising” όσα terms παρουσιάζουν αύξηση σε δημοτικότητα για τη δεδομένη χρονική περίοδο. Από εδώ μπορείς να πάρεις ακόμη περισσότερες ιδέες για να εμπλουτίσεις τα keywords στο site ή στο blog σου!

related searches

2. Τσέκαρε τα keywords που έχεις ήδη στο site σου

Με το Google Trends μπορείς να κάνεις ένα περιοδικό checkup των keywords που έχεις καταχωρήσει στο site ή στο blog σου, για να παρακολουθείς αν συμβαδίζουν με τις αναζητήσεις των χρηστών. Για παράδειγμα, εάν εντοπίσεις ότι ένα keyword δεν χρησιμοποιείται από τους χρήστες συχνά, με αποτέλεσμα να εμφανίζει χαμηλά αποτελέσματα στο Google Trends, σκέψου να το αφαιρέσεις και να το αντικαταστήσεις με ένα άλλο πιο δημοφιλές.

 

3. Γέμισε με νέες ιδέες για το επόμενο blog post σου

Εάν νιώθεις ότι έχεις ξεμείνει από ιδέες για το επόμενο άρθρο στο blog σου, ρίξε μια ματιά στο Google Trends και ξεκίνα το brainstorming! Στην εικόνα παρακάτω θα δεις ότι καταχώρησα 2 terms: “γάμος” & “νυφικά”. Μπορείς εύκολα να διαπιστώσεις ότι την περίοδο του Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου γίνονται οι περισσότερες αναζητήσεις για νυφικά. Οπότε, εάν έχεις ένα fashion blog, μπορείς να δημιουργήσεις ένα άρθρο με tips και μυστικά για να γίνει η επιλογή νυφικού διασκέδαση. Φυσικά, να το ποστάρεις εκείνη την χρονική περίοδο! 😉

 

Πηγή: Papaki

Share this post

Leave a comment

Your email address will not be published.